DENNÍK RELAX - Pripravte si rýchlu a chutnú omeletu

Pripravte si rýchlu a chutnú omeletu

Hľadáte inšpiráciu na jednoduché a sýte jedlo? Nie je snáď nič rýchlejšie ako omeleta, tak sa do nej pusťte! Môžete si ju upraviť na veľa spôsobov bez toho, aby vás prestala baviť. Vyskúšajte napríklad proteínovú omeletu s opečenými plátkami slaniny a rozpusteným čedarom. V kombinácii so šalátom z rukoly, poľným šalátom a cherry paradajkami budete mať raz-dva prichystané chutné, ľahké a výdatné jedlo plné bielkovín a vitamínov. Proteínovú omeletu si navyše môžete dopriať kedykoľvek počas dňa, či už ako teplé raňajky, sýty obed či večeru. Nemusíte sa báť ani o svoje ťažko zhodené kilá, omeleta ich neohrozí.

Čo budeme potrebovať na proteínovú omeletu s čedarom, slaninou a zeleninovým šalátikom?
 
Na omeletu:

    •      1 proteínovú omeletu KetoDiet so slaninovou príchuťou
    •      100 ml vody
    •      olivový olej podľa potreby
    •      20 g slaniny (nakrájanej na plátky)
    •      30 g čedaru
 

Na zálievku:

    •      1 polievkovú lyžicu balzamikového octu
    •      bazalku podľa chuti
    •      1 polievkovú lyžicu olivového oleja
    •      1 lyžičku dijonskej horčice
    •      korenie a soľ podľa chuti

Na šalát:

    •      5 ks cherry paradajok
    •      hrsť poľného šalátu
    •      hrsť rukoly

Najprv si opečieme plátky slaniny. Na panvicu dáme zhruba za lyžicu olivového oleja a pripravíme omeletu so slaninovou príchuťou. Otočíme ju a pred dokončením posypeme nastrúhaným čedarom a opečenou slaninou, osolíme, okoreníme a zabalíme z oboch strán. Opatrne obrátime, aby sa nám neroztvárala a necháme dopiecť. Medzitým si zmiešame ingrediencie na zálievku a pripravíme si šalát. Umyjeme šalát, rukolu, prekrojíme paradajky, aby vypustili šťavu a všetko zmiešame s domácim dresingom. Dobrú chuť!
Videonávod, ako si pripraviť toto chutné jedlo nájdete tu: https://www.youtube.com/watch?v=nS7vzhYkNWU

  Viac zdravých receptov nájdete na www.ketodiet.sk