Čo môžete očakávať od PPC reklamy?

Keď povieme, že internet zmenil svet ani zďaleka to nebude preháňanie. Skôr naopak, bude to ešte slabé slovo. Len ťažko by sme hľadali aspekt života, na ktorý internet nemal vplyv. Marketing nie je výnimkou.

Reklama pre každého

Internet otvoril pre firmy, ktoré chcú svoje podnikanie spropagovať, úplne nový svet. A čo je na tom najlepšie? Online marketing je efektívny, ale zároveň dostupný. Stačí ak oslovíte overenú reklamnú agentúru zo Žiliny a určite vám navrhnú (a budú spravovať) ideálnu marketingovú kampaň priamo na mieru vášmu podnikaniu.

Určite však jej súčasťou budú formy reklamy, ktoré na svojich platformách používa Google. Ide predsa o svetovo najpoužívanejší internetový vyhľadávač. Dominantné postavenie má aj na Slovensku, keďže ho tu využíva viac ako 90 % používateľov internetu. Bola by predsa škoda nevyužiť možnosť ich osloviť.

Kľúčom k úspechu je aj presné cielenie reklamy

PPC reklama v Google Ads je mnohými považovaná za jeden z najefektívnejších reklamných formátov v súčasnosti. Túto reklamu je možné presne cieliť na tie skupiny používateľov Googlu, pri ktorých je najväčšia šanca, že na nich reklama „zafunguje“. A akú reklamu si pod týmto všetkým môžete predstaviť? Vo výsledkoch vyhľadávaní sa môžete zobrazovať na popredných pozíciach, čo pochopiteľne zvýši návštevnosť vášho webu. A keďže ide o presne cielenú reklamu, každý takýto nový návštevník bude aj potenciálny zákazník.

K tomu pridajte bannery na množstve iných weboch, ktoré budú reklamovať vaše produkty, či služby. Samozrejme, reklamu je možné zacieliť aj na konkrétne weby, pre ešte efektívnejší marketing.

Reklama sa môže zobrazovať aj v mailovom inboxe potenciálnych zákazníkov bez toho, aby ste mali ich mailové adresy. Určite ste už takúto reklamu videli, takže určite viete, o čom hovoríme a rozumiete potenciálu takejto reklamy.



 
Autor fotografie:Autor: ilikeyellow / Shutterstock.com