Podnikáte v online priestore?

Práve počas tejto krízy sa väčšina podnikateľov presunula do online priestoru. Tí, čo tam boli predtým, len zatraktívnili online predaj a tí, čo tam neboli, sa naň začínajú orientovať. Ak chce firma prežiť, musí sa prispôsobiť a aktuálna situácia ohľadom pandémie si to vyžaduje.
Ak podnikáte v online priestore, buďte v neustálom spojení so svojimi zákazníkmi a prilákajte nových ľudí.

Zamerajte sa na reklamu na najznámejších sociálnych sieťach


Sociálne siete sú fenoménom dnešnej doby. Niet veľa ľudí, ktorí nevyužívajú sociálne siete. Práve v tomto priestore vám bude umožnené byť v neustálom spojení so svojimi zákazníkmi. Navyše reklama na sociálnej sieti, napríklad Facebook reklama, vám pomôže cielene nakontaktovať potencionálne kupujúcich, čím máte šancu rozšíriť svoju zákaznícku základňu a zvýšiť tak aj tržby. Zabezpečenie Facebook, či Instagram reklamy ale odporúčame zveriť tým, ktoré sa na túto oblasť špecializujú.

Ak chcete byť v neustálom spojení, odporúčame využívanie sociálnych sietí. Dôležité však je pridávať kvalitný obsah, aby potencionálni zákazníci klikali nielen na vaše sociálne siete, ale sa aj rozhodli u vás niečo kúpiť.
Odporúčame vám skúsiť aj spoluprácu s blogermi. Ocenia to najmä tí, ktorí podnikajú v oblasti módy. Pomôcť prilákať zákazníkov vám pomôže aj vytváranie súťaží na sociálnych sieťach.

Video produkcia

Vizuálny kontakt zákazníka s vašimi produktami, vašou firmou je veľmi dôležitý a preto okrem sociálnych sietí odporúčame zamerať sa na video produkciu. Kvalitná video produkcia nie je len o rozprávaní príbehov. Je to spájanie sa so zákazníkmi po celom svete, čo rozhodne odporúčame využiť. Video produkcia však musí byť pod záštitou odborníkov, ktorí sa na túto oblasť špecializujú.

 


Autor fotografie:Zdroj obrázka: Autor: vichie81 / Shutterstock.com