Na aké reklamné predmety by ste sa ako firma mali zamerať?

Každý podnikateľský subjekt chce mať so svojimi zákazníkmi, ale aj dodávateľmi, či odberateľmi dobré vzťahy. Keďže sa blíži záver roka a onedlho sa začne ďalší, prirodzene hodnotia celý tento rok. Podnikatelia teraz riešia predovšetkým poďakovanie v podobe darčekových predmetov.
Volia si buď klasické darčekové koše, alebo obdarovávajú svojich klientov a obchodných partnerov inými darčekovými predmetmi.

Počas celého roka, pokojne aj teraz v závere, by však firmy nemali podceňovať práve reklamné predmety. Na aké reklamné predmety by ste sa ako firma mali zamerať?

Tričká s potlačou

Tričká s potlačou sú snáď najpoužívanejším reklamným predmetom. Sú vďačný reklamný predmet, ktorý vždy poteší. Zväčša sa jedná o tričká s krátkym rukávom s logom a mottom danej firmy, ktorí zamestnanci firmy, ktorej ich plánujete darovať, určite využijú. Odporúčame použiť nový termolis na potlač textilu, ktorý prenesie obraz na textil bez akýchkoľvek problémov. Čo sa týka materiálu tričiek, uprednostnite 100 % bavlnu, či 100% organickú bavlnu. Nielen od potlače, ale aj od materiálu záleží, či zamestnanci firmy budú tieto tričká aj nosiť.

Diáre, či zápisníky s logom firmy

Ďalší veľmi užitočný reklamný predmet, na ktorý by sa mala firma zamerať. V prípade potreby orezávania tlačenej reklamy, či tvorby výrezov pri tvorbe obalu na diár a samotného diára, či zápisníka môžete použiť dobrý rezací ploter.
Diáre, zápisníky s logom firmy sú praktickým kúskom, ktorý využijú nielen „bežní“zákazníci, ale aj odberatelia, či dodávatelia. Poďakujte sa im práve takýmto reklamným predmetom a dajte si záležať aj na dokonalom dizajne tohto reklamného predmetu, ktorý má praktické využitie.

Okrem tričiek s potlačou, diárov, či zápisníkov s logom firmy odporúčame najmä obchodným partnerom podarovať Power banky s logom vašej firmy, či napríklad USB kľúče s logom vašej firmy.
 


Autor fotografie:Zdroj obrázka: Autor:Kzenon / Shutterstock.com