4 rady, podľa ktorých si vybrať kanceláriu

Prečo je výber správnej kancelárie dôležité rozhodnutie? Jednoducho preto, že na pracovnom prostredí záleží. Nie len pre well-being človeka, ale správne prvky majú aj pozitívny efekt na pracovné nasadenie, motiváciu či výkon.

Čaká aj vás hľadanie novej kancelárie na prenájom? Chcete urobiť čo najlepšie rozhodnutie a byť si istý, že vaša voľba bude trefou do čierneho? Čítajte ďalej, prinášame vám 4 rady, ktorými sme vystihli to najdôležitejšie, čo pre ten najlepší prenájom kancelárskych priestorov potrebujete.

Na toto sa sústreďte: 4 rady, čo si pri výbere kancelárie všímať

1.    VEĽKOSŤ

V prvom rade je dôležité vedieť, akú veľkosť pre vaše kancelárske priestory potrebujete. Platiť zbytočne veľa za rozlohu, ktorú nevyužijete je zbytočné, na druhej strane, dostatočný priestor je dôležitý a v celkovej atmosfére interiéru hrá významnú úlohu.

Preto si pri prehliadke kancelárií vždy dobre premyslite, koľko zamestnancov sa v danom mieste bude bežne vyskytovať a na každého si vymedzte dostatok priestoru. Vždy je dobré, ak sa kancelária dá prispôsobiť presne na mieru pre vaše konkrétne požiadavky. Záleží tiež na druhu vášho podnikania a teda či potrebujete väčšie skladovacie priestory, alebo celý váš business prebieha v online svete a vy potrebujete uložiť akurát tak pár šanónov.

2.    VYBAVENIE A EXTRA SLUŽBY

Tiež je podstatné zistiť, aké majú dané kancelárske priestory vybavenie. Nemyslíme tým len základný kancelársky nábytok, ktorý by mal byť samozrejmosťou, ale aj nejaký technický základ, wifi, upratovacie a bezpečnostné služby, recepciu, kuchyňské zázemie či počet sanitárnych miestností.

Dôležitá otázka je tiež to, či je v rámci prenájmu súkromnej kancelárie možnosť využívať v danej budove spoločné priestory. Často to bývajú zasadačky či oddychové miestnosti, ktorých zdieľanie medzi viacerými spoločnosťami býva veľmi výhodné.

V prvom rade preto, že nie je výhodné platiť plný prenájom za miestnosti, ktorých potenciál samy úplne nevyužijete. To platí predovšetkým v prípade zasadačiek.  A v druhom rade preto, že v rámci spoločného odpočinku v chilloutových zónach zas prirodzene, spontánne a nenútenne dochádza k novým spoluprácam a priateľským biznis kontaktom, čo nikdy nie je na škodu.

Každý zamestanec tiež ocení, ak je po ruke možnosť dobrej kávy, menšieho občerstvenia či celého obedu. Za dobrú kaviareň alebo kantínu priamo v budove kancelárie má každý zamestnávateľ isté plusové body.

3.    OKOLIE

Okolie kancelárskych priestorov je dôležitejšie, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Môžeme sa na neho pozrieť hneď z niekoľkých druhov pohľadu.

Ideálne prostredie, ktoré by v okolí svojho pracoviska ocenila určite väčšina zamestnancov je také, kde je všetko po ruke a oni cestou z práce bez problémov a časového tlaku môžu skočiť na poštu, nakúpiť alebo si užiť koncert v parku bez potreby cestovať na druhý koniec mesta. Teda ideálne sa javí centrum mesta alebo jeho bezprostredná blízkosť.

Ak sa pozrieme na zákazníkov, ktorí vaše kancelárske priestory potencionálne navštevujú, dá sa predpokladať, že väčšine z nich bude rovnako vyhovať centrum mesta, kde po stretnutí s vami stihnú ešte vybaviť ďalšie povinnosti.

Výhodou kancelárii v odľahlejších lokalitách býva neporovnateľne nižšia cena, kľudná atmosféra a neexistujúci problém s parkovaním. Ak k vám pravidelne nechodia zákazníci a vaši zamestnanci získajú výberom priestorov v tejto lokalite iné výhody, môže byť aj výber kancelárie na periférii dobrou voľbou.

4.    CENA

Posledná, ale určite nie najmenej dôležitá je práve cena. Kúpiť za lacno niečo, čo nebude spĺňať vaše požiadavky sa z dlhodobého pohľadu nevypláca. Na druhej strane vysoké nájmy sú často otázkou prestíže a môžu sa prejaviť vo vyšších nákladoch. Zamyslite sa, rozhodnite sa ideálne podľa prieniku ukazovateľov, ktoré ukazovatele sú pre vás najdôležitejšie.

Ak hľadáte kancelárie na prenájom v Bratislave, máte celkom široký výber. Z ponuky za nás určite vyčnieva Qubes - výnimočný moderný projekt, ktorý ponúka viac ako len pracovné prostredie a spĺňa všetko, čo dobrá kancelária 21.storočia potrebuje.