DENNÍK RELAX - Mäsovýroba Gašparík sa stala novým partnerským predajcom Cashback World na Slovensku

Mäsovýroba Gašparík sa stala novým partnerským predajcom Cashback World na Slovensku

Mäsovýroba Gašparík, známy slovenský producent a predajca mäsových a údených výrobkov sa stal novým partnerom medzinárodného nákupného spoločenstva Cashback World na Slovensku. Zákazníci, ktorí sú zároveň aj členmi nákupného spoločenstva tak majú ďalšiu možnosť využívať atraktívne benefity, ktoré ponúka Cashback World, ako napr. Cashback a Shopping Points z nákupov kvalitných slovenských mäsových výrobkov.

Mäsiarstvo Gašparík vzniklo v roku 1995 ako jediná malá výrobňa. Vďaka vysokej kvalite svojich výrobkov, po ktorých bol stále väčší dopyt, sa postupne vypracovala na významného výrobcu, ale aj predajcu mäsových a údených výrobkov, ktorý má v súčasnosti už 22 vlastných predajní. „Vďačíme za to zachovaniu tradičných receptúr, ako aj dodržiavaniu prísnych hygienických a technologických požiadaviek,“ hovorí Róbert Gašparík, majiteľ a konateľ spoločnosti Róbert Gašparík, s.r.o. O kvalite produkcie mäsovýroby Gašparík svedčia aj viaceré ocenenia, ako značka kvality SK GOLD, a aj ocenenia Danubius Gastro z roku 2017 a 2018 za kvalitu viacerých svojich výrobkov.

Vďaka novej spolupráci môžu členovia nákupného spoločenstva Cashback World pri nákupe v mäsiarstve Gašparík získať exkluzívne benefity. Za každý nákup uskutočnený v jednej z predajní mäsovýroby Gašparík získajú späť 1 % z hodnoty nákupu (Cashback) a 1 Shopping Point za každých zaplatených 100 eur. „Jedným z cieľov Cashback World je umožniť svojim členom nakupovať kvalitné regionálne výrobky za výhodných podmienok. Zároveň chceme, aby svojimi nákupmi podporovali lokálnych podnikateľov, aby sa ďalej rozvíjali,“ vysvetľuje Laura Bertoldová, Head of Marketing myWorld Slovakia, prevádzkovateľa medzinárodného nákupného spoločenstva Cashback World na Slovensku.

O Mäsovýrobe Gašparík
Firma Róbert Gašparík vznikla v roku 1995 v malej výrobni, ktorá sa postupom času rozrástla, vďaka stúpajúcim požiadavkám na trhu, začala rozširovať sortiment, kvalitu a technológiu výroby, čo malo za následok zväčšovanie kapacít ako výrobných, tak i skladovacích. V roku 2006 sa firma presťahovala do nových priestorov, ktorý spĺňa prísne hygienické a technologické požiadavky Správnej hygienickej praxe so zavedeným funkčným systémom HACCP zodpovedajúcim podmienkam najvyššej kvality. Počas existencie prešiel náš podnik mnohými výrobnými a organizačnými zmenami a vďaka zachovaniu tradičných receptúr a vysokej kvality mäsových výrobkov si firma vybudovala stabilné miesto na trhu.

O Cashback World:
Medzinárodné nákupné spoločenstvo Cashback World ponúka atraktívne nákupné výhody (Cashback a Shopping Points) zákazníkom, ktorí chcú ušetriť pri svojich nákupoch v kamenných obchodoch použitím Cashback karty alebo online. Okrem toho ponúka predajcom jednoduchý a inovatívny vernostný program, ktorý im umožní stať sa súčasťou tohto nákupného sveta. Cashback World je v súčasnosti aktívny v 47 krajinách sveta. 11 miliónov jeho súčasných členov si užíva nákupné výhody u 120 000 obchodných partnerov na celom svete. Viac informácií je dostupných na www.cashbackworld.com