DENNÍK RELAX - Zeleninové ragú //

Zeleninové ragú

Dostalo vaše telo počas sviatkov poriadne zabrať? Ak sa cítite plní a prejedení, pripravte si chutné jedlo plné zeleniny. Zasýti, prečistí organizmus a dodá novú energiu. 
   
Čas prípravy: 5 minút
Čas varenia: 15 minút
Suroviny:
 

  •     1 cibuľa
  •     1 uhorka
  •     2 paradajky
  •     1 paprika
  •     niekoľko listov šalátu
  •     kúsok póru
  •     olej
  •     štipka soli
  •     bylinky (oregano, majorán, bazalka, kurkuma)


 
Postup:

Všetku zeleninu si nakrájame na menšie kúsky. Cibuľu nakrájame nadrobno a orestujeme na troche oleja. Postupne budeme pridávať všetku zeleninu, avšak začneme s tou najtvrdšiou, ktorá potrebuje viac času na to, aby zmäkla. Keď tvrdšiu zeleninu (uhorka, paprika, pór) máte podusenú a zelenina zmäkla (nenechajte ju úplne zmäknúť, chrumkavejšia chutí lepšie), pridajte zvyšnú zeleninu, teda paradajku a šalát. Celú zmes už len jemne poduste, stačí 5 minút. Pridajte bylinky, soľ a zeleninové ragú máte hotové.

 
Poznámka:

Takéto ragú si môžete pripraviť z akejkoľvek zeleniny, akú doma máte. Vyskúšali sme tento recept aj z cukety, baklažánu, pridali sme aj čerstvý špenát. Pri tomto recepte sa fantázii medze nekladú. A to je na ňom skvelé.

Jana Šimkovičová

Zdroj: http://recepty.cvicte.sk/hlavne-jedla/zeleninove-ragu

Autor fotografie:www.pixabay.com



Články z rubriky: Hlavné jedlá bezmäsité

Hubové soté

Hubové soté

Sladká Adie, pripravila špeciálne pre hubárov jesenný recept, na ktorý ..

Cisársky trhanec so slivkami

Cisársky trhanec so slivkami

Kniha Thomasa Kamenara Fajnšmeker ponúka zaujímavé recepty ..

Cibuľové chutney

Cibuľové chutney

chutný a zdravý recept ..

Baklažán s tahini pastou

Baklažán s tahini pastou

chutný a zdravý recept ..