DENNÍK RELAX - Zeleninové ragú //

Zeleninové ragú

Dostalo vaše telo počas sviatkov poriadne zabrať? Ak sa cítite plní a prejedení, pripravte si chutné jedlo plné zeleniny. Zasýti, prečistí organizmus a dodá novú energiu. 
   
Čas prípravy: 5 minút
Čas varenia: 15 minút
Suroviny:
 

  •     1 cibuľa
  •     1 uhorka
  •     2 paradajky
  •     1 paprika
  •     niekoľko listov šalátu
  •     kúsok póru
  •     olej
  •     štipka soli
  •     bylinky (oregano, majorán, bazalka, kurkuma)


 
Postup:

Všetku zeleninu si nakrájame na menšie kúsky. Cibuľu nakrájame nadrobno a orestujeme na troche oleja. Postupne budeme pridávať všetku zeleninu, avšak začneme s tou najtvrdšiou, ktorá potrebuje viac času na to, aby zmäkla. Keď tvrdšiu zeleninu (uhorka, paprika, pór) máte podusenú a zelenina zmäkla (nenechajte ju úplne zmäknúť, chrumkavejšia chutí lepšie), pridajte zvyšnú zeleninu, teda paradajku a šalát. Celú zmes už len jemne poduste, stačí 5 minút. Pridajte bylinky, soľ a zeleninové ragú máte hotové.

 
Poznámka:

Takéto ragú si môžete pripraviť z akejkoľvek zeleniny, akú doma máte. Vyskúšali sme tento recept aj z cukety, baklažánu, pridali sme aj čerstvý špenát. Pri tomto recepte sa fantázii medze nekladú. A to je na ňom skvelé.

Jana Šimkovičová

Zdroj: http://recepty.cvicte.sk/hlavne-jedla/zeleninove-ragu

Autor fotografie:www.pixabay.com



Články z rubriky: Hlavné jedlá bezmäsité

Cisársky trhanec so slivkami

Cisársky trhanec so slivkami

Kniha Thomasa Kamenara Fajnšmeker ponúka zaujímavé recepty ..

Cibuľové chutney

Cibuľové chutney

chutný a zdravý recept ..

Baklažán s tahini pastou

Baklažán s tahini pastou

chutný a zdravý recept ..

Sicílska caponata

Sicílska caponata

chutný a zdravý recept ..